Thursday, May 7, 2009

更正

here by i did wish to make some correction about those few passages i posted few days ago~ ya, true.. its all wat i had feel.. but wat i feel is not means tat wat really had happen before.. so, its all only my feeling and cannot be hundred percent believed is REAL~ and here comes, my apologize, who had related to my post before, and sorry if i said somethng tat might hurt anyone~

在这之前,或许我被生气霸占了我的头脑吧,感觉上我写的东西统统都把矛头指向了不应该指向的人。。所以,我不想大家妄加猜测。。就把它当作一片片的故事来看吧。。不懂事情头尾结果的话就别把这当真。。我所觉得的东西不代表是真实的存在,可能只是我自己的一番思想。。再次我说对不起给一些牵涉到这些事情的人,对不起~

No comments: