Monday, July 26, 2010

从繁忙变成平静

最近的生活可以说是大起大落~从每天很忙,三更半夜才睡觉
到现在得空到睡觉到晚上10点才起身~简直就是很强烈的对比
为什么呢?我也不知道~只是觉得一忙起assignment来就妈妈都不认得
一忙完了assignment那些烦恼东西呢,就得空到妈妈也不认得~
上个礼拜去了kampar~join了他们去看看ipoh的日本盆舞节~bon odori
可是,说真话啦,真的有点失望的,没我想象中的水准~没想象中的多东西看
竟然敢敢卖satay,红豆冰,char kuey teow!!真他妈的给他们炸死!
日本盆舞节咧~bon odori leh kawan!tau tak?不是应该卖点日本食物咩?
而且hor,还要练一点日本美女,日本帅哥都看不到~我的相机,;两粒电都用不完
真的是,啊!!下次去kl的就好了,不过还真的害怕塞车塞死我~脚软了那时候

原本想要快快完成assignment之后去玩的,无牵无挂,挂住你就好啦~
点知道,原来我真系好懒,死蛇烂鳝甘~做咗差唔多一晚都做唔晒~
去到金宝就惨咯,去边度玩都要心挂挂,挂住份死人assignment~玩都唔安乐
如果,系挂住你geh话,就mou所谓jek~昨晚就系度死做懒做~做到阿妈都唔认得
好彩,今日终于都交得出個份报告,全身松晒~不过今晚就有d不知所措~
忙惯咗,有少少不习惯d甘得闲geh日子~唉,之前仲有一排烦紧d也~但系好似,搞掂咗
话搞掂晒,又唔似系真geh搞掂晒~话搞唔掂,又好似唔系搞唔掂~好矛盾
到底我自己想要d咩也先至开心?咩也系我自己真系想要geh?我都唔清楚~
我觉得我自己有多少“缩春”咗。。呢排我做也好似全部都就住就住晒~去唔尽!

记住每日都早d休息,准时pak你d丸仔~唔好晚晚捻甘多就好啦~

No comments: